26.02.17

Töö-töö-töö

Tervelt üle kahe nädala pole juba siia jõudnud. Ja mis muud põhjuseks ole kui see, et aega napib ja tööl käimine on võtnud suure osa ajast. Samas ei saa aga kurta. Tegemist on küll palju, kuid mõnus vaheldus siiski.

Vahelduse all pean silmas seda, et vahepeal olen haaranud ka väikese lisatöö hoopis teisest valdkonnast. Päris võõras see minu jaoks siiski pole, kuid väike kogemus jällegi juures. Mõnikord on hea ennast töösse uputada, siis pole vähemalt sellist tunnet, et ei teegi midagi kasulikku.

Peale selle jõudsin ka vahepeal kinno. Uus Eesti film "Sangarid" on ikka väga heal tasemel. Mulle meeldis, oli väga ajastutruu, põnev ja naljakas. Kes veel näinud pole, siis kindlasti soovitan. 

Märtsis on tööga õnneks natuke rahulikum, siis saab ka muudele asjadele rohkem keskenduda. Plaanis on uuesti trennis käima hakata ja kooli plaane peaks ka tegema. Pole see suvigi nii kaugel ja mingi hetk on vaja otsustada. Hetkel on kõik veel nii lahtine ja segane, mispärast pole ma väga palju sellega tegelenud. Kuigi mingid uued mõtted olen vahepeal saanud. 

Kui nüüd ilmad ka veel rohkem kevade moodi läheks oleks täitsa super, sest motivatsiooni on nii palju, et erinevaid asju teha. Oli seda talve nüüd jälle vaja...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar