23.01.17

Tegevusetus

Enne seda kui otsustasin õpingud katkestada, ei mõelnud ma väga sellele, et mul hakkab olema väga palju vaba aega. Varem töö ja kool võtsid kogu aja ära, nii et jäi veel puudugi ja pidi une arvelt seda laenama. Muidu mulle meeldib kiire elutempo ja see, et kogu aeg on midagi teha. Mingil hetkel saab sellest aga väga suur rutiinsus ja siis on vaja vaheldust ja puhkust. 

Praegu ongi see aeg kätte jõudnud, kus ma olen saanud nüüd koolist eemal olla juba üle kuu. Viimati tegin viimase eksami eelmise aasta 16.detsemberil. Esimesed paar nädalat olin ka töölt vaba ja siis tunduski kogu olukord nagu puhkusena. Nüüd kui juba tööl tagasi olen, tundub, et tegevusetus on üks kole asi. See tunne, et vaba päeva jooksul pole suutnud mitte kui midagi produktiivset ette võtta. Või lihtsalt olengi terve päeva maha maganud. Siis õhtuks olen ma tavaliselt topelt aktiivne ja otsin endale võimalikult palju tegevust, et kogu päev siiski tasa teha. 

Täpselt see sama tunne ajendas, mind ka siia kirjutama tulema. Mitte, et see blogi pidamine üks kõige kasulikum ja produktiivsem tegevus oleks. Lihtsalt hetkel tunnen, et see aitab mul endas paremini selgusele jõuda. Eks sel ole ka oma positiivseid külgi. 

Ma olen tuhninud täiesti lootusetult netis ja otsinud mingeid huviringe, kuid pole mitte kui midagi sobivat leidnud, mis oleks ka samal ajal põnevad, sisustaks aega ja oleks ka kasulikud. Peale selle sain ma oma järgmise kuu graafiku kätte ja nüüd jõuab kätte see reaalsus. Mul on taas nii palju vaba aega ja ma pean kiiresti miskit leidma, et see ära sisustada. Üks mõte mul siiski juba on, ma loodan, et see ka kinnitust leiab. 😊

Samuti peaks jooksvalt ikka tegelema sellega, et leida uus sobiv eriala, kuhu kandideerida. Praegu olen poolenisti läbi töötanud ühe TLÜ eriala, kuid olen pilgu visanud ka teistele ülikoolidele. Siiani pole nendest teistest midagi silma veel jäänud. 

Proovin nüüd rohkem produktiivsem olla ja asju mitte edasi lükata nagu mul tavaliselt kombeks on. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar