14.01.17

Uus aasta soovitused/lubadused | TOP 10

Uus aasta on juba peaaegu kaks nädalat peal olnud, kuid see ei sega ka minul andmast endale soovitusi/lubadusi. Nimetagem neid nii, kuna lubadused on tihti kuidagi karmimad ja nendest ei peeta tihti kinni. Seega, kui ma aasta lõpus pole suutnud kõiki neid punkte täita, ei pea ma tundma ennast seetõttu halvasti. Eks see siis näitab lihtsalt seda, kui väga ma neid asju ikkagi teha tahan. Loodan, et kui need soovid on kirja pandud, siis on neid ka veidike parem täita. 
  1. Blogin rohkem: Kuna ma olen ikka üsna passiivne kirjutaja olnud, siis loodan, et teen seda selle aasta jooksul rohkem. Algus on juba tehtud ning kohe kui ikka midagi sellist pähe tuleb, mida võiks ka kirja panna, siis seda ka teen. Kirjutan siia lihtsalt elust enesest ja oma mõtetest, et neid enda jaoks analüüsida. Kuna blogi on avalik, siis on teretulnud ka kõik siia ära eksinud.
  2. Elan tervislikumalt: Eks seda võiks kogu aeg teha, aga väike meeldetuletus iseendale, et püsida ikka pigem õigel rajal ja mitte kõrvale kalduda. Selle all pean siis silmas tervislikku toitumist ja vee tarbimist. Viimane ununeb mul väga tihti ära. 
  3. Liigun rohkem: Ka see läheb eelmise punktiga kokku. Liikumine on ka väga oluline, mistõttu võiks seda ka rohkem teha.
  4. Reisin rohkem: Eks see oleneb paljudest asjadest, kuid kui midagi ikka väga tahta, siis on võimalik. Nii palju kohti on, kuhu minna nii Eestis kui välismaal. Üks reis sellel aastal on juba kindel. Eks sellest kirjutan ka kunagi lähemalt.
  5. Hoian rohkem raha kokku: See on ka selline soovitus, mis võiks olla läbi aastate. Sellel aastal ma püüan teha vähem tarbetuid oste ja hoida kokku, et täita neid samu soovitusi ja lubadusi.
  6. Käin rohkem kontsertidel/üritustel: Meelelahutus ja hea muusika on ühed ägedad asjad, millest osa saada ja selle peale pole mul kahju panustada. Nendelt saab tavaliselt ikka hea elamuse ja tuju. Selleks aastaks on mul vähemalt kolme ürituse/kontserti piletid olemas, nii et see punkt on juba peaaegu täidetud.
  7. Lähen teatrisse: Mul on nii kahju, et ma isegi enam ei mäleta, millal ma viimati teatris käisin. Sellepärast on mul tunne, et ma olen ennast reetnud. Ma loodan, et selle aasta jooksul ma sinna ikka paaril korral ka jõuan.
  8. Veedan rohkem aega pere ja sõpradega: Seda aega võiks ka alati rohkem olla, tuleb osata planeerida ja koos aega veeta. 
  9. Teen endale veel ühe kõrvarõngaaugu: Üks täiesti juhuslik uitmõte, mida võiks teha. Hetkel on mul kolm kõrvarõngaauku. Vasakus kõrvas 2 ja paremas 1. Mõte on üks auk veel vasakusse juurde teha.
  10. Leian endale sobiva eriala, mida õppida: See soov on selline, mille peab ära valima juba kevadel. Ma väga loodan, et aasta lõpuks olen ma selle otsusega 110% rahul. 
Hetkel ei tundugi need soovitused mitte midagi sellist, mis üle jõu käiks. Kui saaksin enam-vähem pooltega hakkama, peaks mu aasta 2017 küll väga positiivne ja tore tulema. Nüüd on väiksed eesmärgid seatud ja iga väike samm viib neile jälle lähemale. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar