31.01.17

Retseptid: Püreesupp & kodujuustukotletid

Iga päev on üks suur mõistatus, mida süüa teha. Olen siin viimasel ajal erinevates blogides ja foorumites retsepte otsinud, et saaks uusi maitseelamusi ja endal ka põnev katsetada. Mulle tundub, et kunagi, kuskil mõned aastad tagasi polnud söök ja söögitegemine sellised teemad, millest väga räägiti ja millele nii palju tähelepanu pöörati. Teadlikuks saamine ja valikute tegemine, mida ja kui palju süüa, on tulnud pigem viimastel aastatel. Vähemalt seda minu jaoks. Aga mul on selle üle ainult hea meel.

Kui muidu sõin tavalisi kodutoite, valmistoite poest, siis nüüd olen hakanud oma toiduvalikul jälgima teatuid asju. Loomulikult ei tähenda see aga seda, et ma enam neid "tavalisi" kodutoite üldse ei sööks. Minu rõhk on pigem sellel, et teha söök valmis ise täitsa nullist, et mitte kasutada juba valmistooteid. Mida värskem, seda parem. Ja loomulikult ka tervislikum!

Kuna viimasel ajal on kogu lihaisu kuhugi kadunud, siis olengi otsinud just selliseid retsepte, kus pole liha või on seda vähe. Ausalt ei ole ma keeranud veganusku ning pole ka taimetoitlane. Söön nii muna kui kala väga hea meelega. Ilmselt vahel ongi selline periood, kus mingi teatud asi väga ei meeldi või pigem ei sööks seda. 

Selliselt leidsingi ma ühe toreda blogi, kus on väga imelisi retsepte. Ühte nendest ma ka juba olen jõudnud katsetada. Tegin lillkapsapüreesuppi - LINK. Olen varemgi erinevaid püreesuppe teinud, aga see oli kuidagi omapärane, samas oli seda ka ÜLI lihtne teha. Supp oli ise väga kreemine ja lillkapsale omast maitset polnud isegi väga tunda. Kuna mulle meeldib natuke ka vürtsikust lisada, siis lisasin supile veidi Santa Maria Chili Explosion'it. 

Minu katsetus - Lillkapsapüreesupp.


Teiseks katsetuseks leidsin ma väga hea ja maitsva alternatiivi, kuidas teha kotlette. Kui muidu väga liha isu pole, siis vahelduseks ühed ülimaitsvad kotletid sobivad küll. Enne seda retsepti, ma ei teadnudki, et kotlette võib valmistada ka kodujuustust - LINK. Esiteks tahaksin kohe kindlasti ära mainida selle, et need on mitu-mitu korda maitsvamad ja mahlasemad, kui teha tavalisi kotlette. Teiseks on need ka palju tervislikumad. Kindlasti ei saaks ütlemata jätta ka selle, et kodujuustu maitset pole seal tegelikult üldse tunda. Kui see peaks kedagi häirima või kui keegi muidu kodujuustu ei söö. 

Minu katsetus nr2 - Kodujuustukotletid & porgandi-kapsasalat.
Selline teadlik söögitegemine ja söömine, on väga mõnusad ning ei võta ka tegelikult üldse palju aega. Otsin aga edasi uusi põnevaid retsepte, mida pole katsetanud ning ehk varsti mõtlen ka ise midagi maitsvat välja. 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar